AHORA EN

http://cartaalobispo.blogspot.com/

Requiem (Recordare, Confutatis) / Misa de Difuntos


Recordare, Iesu pie / Acuérdate, piadoso Jesús,
quod sum causa tuae viae, / ya que soy la causa de tu venida,
ne me perdas illa die. / de no perderme aquel día.

Quarens me, sedisti lassus, / Buscándome, te sentaste cansado,
redemisti crucem passus; / me redimiste padeciendo la cruz;
tantus labor non sit cassus. / tanto trabajo no sea vano.

Iuste iudex ultionis, / Juez que castigas justamente,
donum fac remissionis / otórgame el perdón
ante diem rationis. / antes del Día del Juicio.


Ingemisco, tanquam reus, / Gimo, como un reo,
culpa rubet vultus meus; / el pecado enrojece mi rostro;
supplicanti parce, Deus. / perdona, Dios, a quien te implora.

Qui Mariam absolvisti / Tú que absolviste a María
et Latronem exaudisti / y perdonaste al ladrón,
mihi quoque spem dedisti. / también a mí me has dado esperanza.

Preces meae non sunt dignae, / Mis ruegos no son dignos,
sed tu bonus fac benigne / pero tú, bueno como eres, haz benignamente
ne perenni cremer igne. / que no sea yo quemado en el fuego perenne.

Inter oves locum praesta / Dame un lugar entre las ovejas
et ab haedis me secuestra / y separándome de los cabritos
statuens in parte dextra. / colócame a tu derecha.


Confutatis maledictis, / Rechazados ya los malditos,
flammis acribus addictis, / y lanzados a las vivas llamas,
voca me cum benedictis. / llámame con los benditos.
Oro supplex et acclinis, / Suplicante y humilde te ruego,
cor contritum quasi cinis, / con el corazón casi hecho ceniza,
gere curam mei finis. /  apiádate de mi última hora.



No hay comentarios.: